reklama

Asi to ide vekom .....

Na krk mi šlape osemnástka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Neviem síce, čo sa zmení zo dňa na deň, ale nevadí. Tak od zajtra môžem voliť, pozerať programy s červenou zamračenou tváričkou, môžem si sadnúť v podniku s priateľmi a objednať si desať veľkých pív, môžem šoférovať a nikto mi už nič nemôže spraviť. Problém je v tom, že keby som toto všetko chcela, tak som to mohla robiť aj pred tým. Samozrejme okrem toho volenia a šoférovania.

Ale aj tak sa pýtam, čo sa zajtra v mojom živote zmení?
Zobudím sa a všetko bude rovnaké....

Mira Nittmannová

Mira Nittmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som - nechcem a nebudem sa meniť! Vnímam svet okolo seba bez ružových okuliarov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu