reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mira Nittmannová

Mira Nittmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som - nechcem a nebudem sa meniť! Vnímam svet okolo seba bez ružových okuliarov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Asi to ide vekom .....

Mira Nittmannová

Asi to ide vekom .....

Na krk mi šlape osemnástka.

  • 1. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Smútku plný optimizmus

Mira Nittmannová

Smútku plný optimizmus

Chcela by som sa pridať k "NEDEĽNEJ CHVÍĽKE POÉZIE". Malo to byť o druhej. Ale radšsej neskoro ako nikdy, nie?

  • 30. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Koncentračný tábor

Mira Nittmannová

Koncentračný tábor

Z Poľska som sa vrátila pred týždňom a ešte aj teraz som v šoku. To čo som videla som si nedokázala ani len vo sne predstaviť - KL Auschwitz....

  • 14. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
DNES

Mira Nittmannová

DNES

  • 19. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 532x
  • 1
To isté ráno....

Mira Nittmannová

To isté ráno....

Poznáte to? Ráno sa zobudíte, vyjdete von a nič. Nič nové...

  • 19. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 585x
  • 4
reklama
Kto je ATELLIER 11 ??

Mira Nittmannová

Kto je ATELLIER 11 ??

Klišé naše každodenné =) ....... Na slovenskej hudobnej scéne pôsobia už nejaký ten rok. Ale ako sa to celé začalo a kto vlastne je Atellier 11?

  • 19. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 708x
  • 8
NEDOSTATKY

Mira Nittmannová

NEDOSTATKY

Raz za čas treba zo seba dostať všetky svoje pocity. Slová nám blúdia v hlave a nedokážeme ich usporiadať do jednoduchých slov, viet. Keď nastane táto chvíľa, tak píšem veci ako je táto....

  • 18. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 534x
  • 4
Reforma zdravotníctva

Mira Nittmannová

Reforma zdravotníctva

Súčasná vláda dostala mandát na reformu zdravotníctva od voličov počas parlamentných volieb, pretože ju vo svojich predvolebných programoch deklarovali všetky strany dnešnej vládnej koalície. Ministra zdravotníctva Rudolfa Zajaca nominovala Alinacia nového občana, ktorá je dnes síce v opozícii, pred štyrmi rokmi však bola jednou zo štyroch koaličných strán.

  • 16. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu