reklama

To isté ráno....

Poznáte to? Ráno sa zobudíte, vyjdete von a nič. Nič nové...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vidíte tie isté tváre, počujete rovnaké zvuky. Ako včera, ako zajtra. Už sa tomu ani nesnažíte vyhnúť. Veď je to zvyk. A ak aj nastane zmena, tak si už na ňu nedokážete zvyknúť a všetko bude tak, ako to aj bolo. Všetko bude po starom. Opäť rovnaké tváre a zvuky, ktoré vás budú prenasledovať. Budú napravo aj naľavo. A je jedno kam pôjdete. Nezdá sa vám to nudné? Nie je celá naša existencia jednotvárna? Pýtam sa prečo... Ale je to vôbec správna otázka? Tiež je všedná ako všetko ostatné. A viete, čo je predsa len zvláštne? Vidím to isté čo vy, počujem rovnako. No aj tak vnímam inak.

Môcť tak zostať ukrytá doma. Skryla by som si hlavu pod vankúš a premýšľala by som nad tým, kedy sa mi minie kyslík. V ľuďoch ale odjakživa existuje istý pud sebazáchovy. Prešla by len chvíľka a opäť by som túžila po nádychu. Je podľa mňa dosť ironické, že človek chce prežiť za každých okolností. Akoby v nás boli dvaja. Jeden nevládze ďalej, ale druhý mu prikáže - ""Dýchaj!".

Tak musím opäť vstať z postele a žiť ďalší deň....

Mira Nittmannová

Mira Nittmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som - nechcem a nebudem sa meniť! Vnímam svet okolo seba bez ružových okuliarov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu