reklama

NEDOSTATKY

Raz za čas treba zo seba dostať všetky svoje pocity. Slová nám blúdia v hlave a nedokážeme ich usporiadať do jednoduchých slov, viet. Keď nastane táto chvíľa, tak píšem veci ako je táto....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Tak ako leto roztápa sneh
Tak ako vietor, čo preletí na druhý breh

Prečo mi slnko nesvieti aj v noci?
Prečo mám zrazu tak zvláštny pocit?

Aby som si dokázala predstaviť krídeľ mihot
Aby som si vedela vysvetliť to najhlasnejšie ticho

Vtedy keď viem kam padá môj tieň
Vtedy keď viem len to čo chcem

Zdá sa mi chvíľu všetko nemožné
Zdá sa ti, že je to skutočné

A nakoniec sa biela na čiernu zmení
A nakoniec aj sen zostáva v bdení

..............

Mira Nittmannová

Mira Nittmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som - nechcem a nebudem sa meniť! Vnímam svet okolo seba bez ružových okuliarov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu